همه چیز از همه جا

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی رو در این سایت سپری کنین
آرشيو
هفته سوم بهمن 1393
هفته سوم بهمن 1393
هفته سوم بهمن 1393
هفته سوم دی 1393
هفته دوم دی 1393
هفته سوم دی 1392
هفته سوم دی 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم بهمن 1390
هفته سوم دی 1390
هفته دوم بهمن 1390
هفته سوم دی 1390
هفته سوم بهمن 1390
هفته دوم بهمن 1390
هفته اول بهمن 1390
هفته چهارم دی 1390
هفته سوم دی 1390
هفته دوم دی 1390
هفته چهارم بهمن 1390
هفته دوم بهمن 1390
هفته اول بهمن 1390
هفته چهارم دی 1390
هفته دوم دی 1390
هفته چهارم بهمن 1390
هفته سوم بهمن 1390
هفته دوم بهمن 1390
هفته سوم دی 1390
هفته دوم دی 1390
نويسندگان
قادر فروزش
حوریه رضایی
رقیه کریمی
سمیه کریمی
هادی کرندی
سجاد نجفی
اسماعیل رمضانی
رباب فروزش
کد هاي جاوا

شکوفایی استخر شهدای هادیشهر  <-CategoryName-> 
با سلام همشهریان عزیزم در هادیشهر، ورزشکاران و میهمانان گرامی ، بلاخره بعد از سه روز کار مداوم و شبانه روزی تا حدودی توانستیم استخر را آماده بهره برداری نماییم. خدا شاهد است که ما جهت انجام نظافت مجموعه استخر تمام تلاش و کوشش خویش را بکار بستیم ولی متاسفانه به علت اینکه در عرض این پنج سالی که از افتتاح استخر می گذره هیچ نظافت کلی و جرمگیری لازم صورت نگرفته آنچنان که مورد پسند خودمان باشد، نتوانستیم نظافت مد نظر را اعمال کنیم. ولی هزینه تنظیف استخر تا حالا چیزی حدود ۱۵۰۰۰۰۰تومان برای ما آب خورده است که انشاء الله قصد داریم همین روند را تا نظافت مورد پسند خویش و مشتریانمان اادامه دهیم. با توجه به نیاز ضروری شهرستان به استخر لاجرم برآنیم تا از روز شنبه طبق وعده ای که داده بودیم استخر را بازگشایی کنیم. برنامه تایم های آزاد استخر جهت استفاده عموم به شرح زیر خواهد بود. بانوان روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر و آقايان روزهاي فرد از ساعت 18/30 الي آخر شب و روزهاي زوج از 16 بعد از ظهر تا آخر شب. درصورت تغییر در ساعات اعلامی از همین وبلاگ به اطلاع عموم مردم فهیم و ورزشکارمان اطلاع رسانی خواهد شد. در امان حق. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت استخر به نشانی/http://estakhrehadishahr.blogfa.com مراجعه نمایید. منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم. قادر فروزش مدیریت استخر شهدای هادیشهر../ 09143188717
+ نوشته شده در شنبه 3 خرداد 1393برچسب:استخر شهدای هادیشهر,زمان تایم های استخر,برنامه استخر ,ساعت 11:22 توسط قادر فروزش |
  <-CategoryName-> 
امروز 12اردیبهشت هم زمان با روز بزرگداشت مقام معلم ، به همت شهرداری هادیشهر همایش بزرگ پیاده روی برگزار شد. در این مراسم که خیل کثیری از جمعیت ساکن هادیشهر و روستاهای اطراف حضور داشتند، بعد از طی مسیر(میدان شهرداری- مسیر لیوارجان،بلوار ولیعصر و پارک شهر) ، مراسم اختتامیه با حضور مجری توانمند صدا و سیمای استان آقای آقابالازاده در پارک شهر هادیشهر برگزار گردید. در این مراسم ابتدا از دو تن از پیشکسوتان ورزشی شهرستان، جناب آقای علی موسوس گرگری (دارنده مقام قهرمانی در مسابقات آسیایی دو) و جناب آقای محمود جمیل آذر (اولین دبیر ورزش شهرستان)، تجلیل شد و در ادامه از آقای میر بابک موسوی قهرمان والیبال ساحلی کشور عزیزمان قدردانی بعمل آمد. بعد از آن به قید قرعه به 37 تن از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد. البته هدف اصلی از این گونه همایشها ایجاد روحیه ورزشکاری و کسب سلامتی برای آحاد جامعه است که با این حساب همه شرکت کنندگان برنده هستند. این همایش باهمت و همکاری صمیمانه ،ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان ، شبکه بهداشت، بسیج دانشجویی و نیروی انتظامی شهرستان و تمام اسپانسرهای عزیز برگزار شد.
+ نوشته شده در شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 2:9 توسط قادر فروزش |
معلم عزیز روزت مبارک  <-CategoryName-> 
سلام و عرض ادب بر مخلصترین انسانهای روی زمین درسی از سهراب به یادم آمد که بی مناسبت نیست اینجا ذکر شود، بچه ها لال شوید ! بی ادب ها! ساکت! سخت آشفته و غمگین بودم به خودم می گفتم: بچه ها تنبل و بد اخلاقند دست کم میگیرند درس ومشق خود را… باید امروز یکی را بزنم، اخم کنم و نخندم اصلا تا بترسند از من و حسابی ببرند… خط کشی آوردم، درهوا چرخاندم… چشم ها در پی چوب، هرطرف می غلطید مشق ها را بگذارید جلو، زود، معطل نکنید ! اولی کامل بود، دومی بدخط بود بر سرش داد زدم… سومی می لرزید… خوب، گیر آوردم !!! صید در دام افتاد و به چنگ آمد زود… دفتر مشق حسن گم شده بود این طرف، آنطرف، نیمکتش را می گشت تو کجایی بچه؟؟؟ بله آقا، اینجا همچنان می لرزید… ” پاک تنبل شده ای بچه بد ” ” به خدا دفتر من گم شده آقا، همه شاهد هستند” ” ما نوشتیم آقا ” بازکن دستت را… خط کشم بالا رفت، خواستم برکف دستش بزنم او تقلا می کرد چون نگاهش کردم ناله سختی کرد... گوشه ی صورت او قرمز شد هق هقی کردو سپس ساکت شد… همچنان می گریید… مثل شخصی آرام، بی خروش و ناله ناگهان حمدالله، درکنارم خم شد زیر یک میز،کنار دیوار، دفتری پیدا کرد …… گفت : آقا ایناهاش، دفتر مشق حسن چون نگاهش کردم، عالی و خوش خط بود غرق در شرم و خجالت گشتم جای آن چوب ستم، بردلم آتش زده بود سرخی گونه او، به کبودی گروید ….. صبح فردا دیدم که حسن با پدرش، و یکی مرد دگر سوی من می آیند… خجل و دل نگران، منتظر ماندم من تا که حرفی بزنند شکوه ای یا گله ای، یا که دعوا شاید سخت در اندیشه ی آنان بودم پدرش بعدِ سلام، گفت : لطفی بکنید، و حسن را بسپارید به ما ” گفتمش، چی شده آقا رحمان ؟؟؟ گفت : این خنگ خدا وقتی از مدرسه برمی گشته به زمین افتاده بچه ی سر به هوا، یا که دعوا کرده قصه ای ساخته است زیر ابرو وکنارچشمش، متورم شده است درد سختی دارد، می بریمش دکتر با اجازه آقا ……. چشمم افتاد به چشم کودک… غرق اندوه و تاثرگشتم منِ شرمنده معلم بودم لیک آن کودک خرد وکوچک این چنین درس بزرگی می داد بی کتاب ودفتر …. من چه کوچک بودم او چه اندازه بزرگ به پدر نیز نگفت آنچه من از سرخشم، به سرش آوردم عیب کار ازخود من بود و نمیدانستم من از آن روز معلم شده ام …. او به من یاد بداد درس زیبایی را… که به هنگامه ی خشم نه به دل تصمیمی نه به لب دستوری نه کنم تنبیهی یا چرا اصلا من عصبانی باشم با محبت شاید، گرهی بگشایم با خشونت هرگز… با خشونت هرگز… با خشونت هرگز… آری این فقط یک معلم است که حتی برای تنبیه یک دانش آموز اونهم به خاطر خود دانش آموز اینچنین آشفته می شود و درس می گیرد. روز معلم مبارک.
+ نوشته شده در شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:تبریک روز معلم,روزمعلم,ساعت 2:6 توسط قادر فروزش |
کسب سهمیه المپیک در مسابقات والیبال ساحلی توسط دانش آموز جلفا  <-CategoryName-> 
سيد بابک موسوي گرگري دانش آموز شهرستان جلفا ، که بعنوان عضو وکاپيتان تيم ملي نوجوانان واليبال ساحلي کشورمان در مسابقات آسيائي اين رشته در کشور تايلند شرکت کرده بود ضمن کسب مقام سومي اين دوره از مسابقات، سهميه المپيک2014 نوجوانان نانجينگ چين را بدست آوردند. ضمن ابراز خرسندي و خوشحالي تمامي ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان ، اين موفقيت را به ايشان ،خانواده محترمشان ، انجمن و هيات واليبال شهرستان و تمام همشهريان عزيز تبريک عرض مي کنيم.
+ نوشته شده در سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:سید بابک موسوی,مسابقات والیبال ساحلی,مقام سوم مسابقات آسیایی,,ساعت 14:5 توسط قادر فروزش |
دانلود زلزله نگار برای کامپیوتر  <-CategoryName-> 
زلزله نگار یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار های فارسی می باشد که روز به روز علاقه مندان بیشتری را به خود اختصاص می دهد. ما روزانه با خطرات مختلفی دست پنجه نرم می کنیم، چه طبیعی و چه غیر طبیعی. ما از وقوع تعدادی از آن ها آگاهی داریم ولی از اکثر آن ها مانند سیل، طوفان، سردی و گرمی هوا و خشکی اطلاعی نداریم. مهم ترین این خطرات زلزله است که روزانه تعدادی بسیای از انسان های روی زمین بر اثر آن از بین می روند.این برنامه ما را از وجود ۶۰ زلزله ی آخر در کشور آگاه میسازد. این برنامه توسط موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران پشتیبانی و به روز می شود. شاید با خود بگویید که مثلا چه فایده ای دارد که بدانیم چه مقدار زلزله قبلی در کجا و در چه زمانی اتفاق افتاده و شدت ریشتر آن به چه میزان است؟ اگر چنین فکری می کنید کاملا در اشتباه هستید چون هر زلزله ای پیش از آمدن پیش لرزه ای دارد که اگر شما از آن آگاه شوید دیگر می دانید که در همان روز زلزله ای خواهد آمد و اقدامات لازم را انجام خواهید داد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. لینک دانلود: http://dl.androidkade.com/2014/March/software/Zelzele%20Negar_www.androidkade.com.apk
+ نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:زلزله نگار,اخبار زلزله,,ساعت 11:57 توسط قادر فروزش |
جلفا - تفرج گاه زیبای آذربایجان  <-CategoryName-> 
این روزها همه برای دیدن مناظر زیبا کنار رود و گذراندن تعطیلات به مناطق زیبایی سفر می کنند یکی از این مناطق منطقه آزاد ارس (جلفا) واقع در استان آذربایجان شرقی است که قصد دارم در اینجا به معرفی برخی از اماکن دیدنی و تفریحی این شهر که کمتر معرفی شده است بپردازم. کلیسای چوپان تقريباً در 5 كيلومتري غرب جلفا در مسير جاده جلفا - سد ارس در ميان كوه هاي رسوبي سرخ رنگ قرار گرفته است و طوري در آنجا مكان گزيده كه جزء طبيعت لاينفك آنجا درآمده است. اين كليسا در سال 1518 ميلادي احداث گرديده و چنانچه از نام آن قابل استنباط است شايد اين كليسا براي چوپاناني كه مشغول چراي حيوانات در مراتع آنجا بودند طراحي شده تا آنها براي به عمل آوردن فيوضات خود به روستاهاي دره شام مراجعت نكنند. http://www.loxblog.com/userfiles/pimage/6888229bcgo8ox0m3rt91i68ve.jpg
+ نوشته شده در شنبه 9 فروردين 1393برچسب:کلیسای چوپان,دره شام,جلفا,ارس,,ساعت 12:10 توسط قادر فروزش |
عکس فرزند نازم ایلیا  <-CategoryName-> 

عزیزم ایلیا جان، اولین عیدی که با تو گذراندم رنگ و بویه دیگری داشت. امیدوارم سالیان سال بزرگ شدنت و موفقیتت رو ببینم. بهترینها رو برایت از خدا می خواهم.


+ نوشته شده در سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:ایلیا,ساعت 20:23 توسط قادر فروزش |
SafeSearch چیست ؟  <-CategoryName-> 
 
SafeSearch چیست ؟

SafeSearch قابلیتی به درد بخور در موتور های جستجو است که به کاربران اجازه میدهد در محیطی پاک اقدام به جستجو نمایند.
منظور از محیط پاک محیطی است عاری از هر گونه سایت های غیر اخلاقی که به نوعی یک فیلتر در موتور های جستجو به حساب می آید. این قابلیت در موتور های جستجوی قدرتمند نظیر Google و Bing مشاهده میشود.
SafeSearch در گوگل به صورت پیش فرض برای جستجوی تصاویر فعال و برای جستجوی وب غیر فعال است یعنی سایت های غیر اخلاقی نیز مورد جستجو قرار میگیرند.
برای فعال و غیر فعال کردن این خاصیت در گوگل باید به قسمت Advanced Search یا همان جستجوی پیشرفته بروید و از قسمت پایین تنظیمات حالت Safesearch را انتخاب نمایید.
برای گوگل 3 حالت وجود دارد :
1- حالت بدون فیلتر
2- حالت فیلترینگ کنترل شده
3-حالت فیلترینگ اکید
برای Bing :
وقتی کلمه ای که شامل فیلترینگ میشود مورد جستجو قرار گیرید پیغامی مبنی بر مدیریت حالت safe search ظاهر میشود. با کلیک بر روی گزینه Change میتوانید یکی از این حالات را انتخاب نموده و از جستجوی خود لذت ببرید !
_iranget_
منبع :

http://support.google.com


+ نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,ساعت 11:13 توسط قادر فروزش |
موجودی شما در بانک  <-CategoryName-> 

تصور کن برنده یک مسابقه شدی و جایزه ات اینه که بانک هر روز صبح یک حساب برات باز می کنه و توش هشتاد و شش هزار و چهار صد دلار پول می گذاره. ولی دو تا شرط داره.
یکی اینکه همه پول رو باید تا شب خرج کنی، وگرنه هر چی اضافه بیاد ازت پس می گیرند. نمی تونی تقلب کنی و یا اضافهٔ پول رو به حساب دیگه ای منتقل کنی. هر روز صبح بانک برات یک حساب جدید با همون موجودی باز می کنه.
شرط بعدی اینه که بانک می تونه هر وقت بخواد بدون اطلاع قبلی حسابو ببنده و بگه جایزه تموم شد.
حالا بگو چه طوری عمل می کنی؟
او زمان زیادی برای پاسخ به این سوال نیاز نداشت و سریعا ...
«همه ما این حساب جادویی رو در اختیار داریم ؛ "زمان". این حساب با ثانیه ها پر می شه. هر روز که از خواب بیدار می شیم، هشتاد و شش هزار و چهار صد ثانیه به ما جایزه میدن و شب که می خوابیم مقداری رو که مصرف نکردیم نمی تونیم به روز بعد منتقل کنیم. لحظه هایی که زندگی نکردیم از دستمون رفته. دیروز ناپدید شده. هر روز صبح جادو می شه و هشتاد و شش هزار و چهار صد ثانیه به ما می دن. یادت باشه که من و تو فعلا از این نعمت برخورداریم ولی بانک می تونه هر وقت بخواد حسابو بدون اطلاع قبلی ببنده. ما به جای استفاده از موجودیمون نشستیم بحث و جدل می کنیم و غصه می خوریم. بیا از زمانی که برامون باقی مونده لذت ببریم. ازت تمنا می کنم.»
 
بخشی از كتاب "کاش حقیقت داشت" - مارك لوی
__._,_.__

 

+ نوشته شده در چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:,ساعت 9:12 توسط قادر فروزش |
صعود از روی مشکلات  <-CategoryName-> 

صعود از روی مشکلات

كشاورزی الاغ پیری داشت كه یك روز اتفاقی به درون یك چاه بدون آب افتاد. كشاورز هر چه سعی كرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد.

 


پس برای اینكه حیوان بیچاره زیاد زجر نكشد، كشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاك پر كنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود.

مردم با سطل روی سر الاغ خاك می ریختند
اما الاغ هر بار خاك های روی بدنش را می تكاند و زیر پایش می ریخت و وقتی خاك زیر پایش بالا می آمد، سعی می كرد روی خاك ها بایستد.

روستایی ها همینطور به زنده به گور كردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن ادامه داد تا اینكه به لبه چاه رسید و در حیرت کشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد ...

نتیجه اخلاقی

 مشكلات، مانند تلی از خاك بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم: اول اینكه اجازه بدهیم مشكلات ما را زنده به گور كنند

و دوم اینكه از مشكلات سكویی بسازیم برای صعود!

اگراز مشکلات برای بالا آمدن و رشد مان استفاده نکنیم , در  چاههای زندگی گرفتار میشویم .


+ نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,ساعت 12:35 توسط قادر فروزش |
مرغی که فکر می کند پنگوئن است!  <-CategoryName-> 

یک کشاورز چینی در مزرعه خود مرغی دارد که فکر می کند پنگوئن است و به همین علت همانند پنگوئنها به صورت قائم و با غرور راه می رود. نام این مرغ مجنون "مامبل" است که در یک مرزعه واقع در "ژیانگسو" در شرق چین زندگی می کند. مامبل نام پنگوئن قهرمان کارتون "خوش قدم" است. این کشاورز چینی در این مورد توضیح داد: "من هرگز موفق نشدم کارتون خوش قدم را ببینم اما این اسم را دوست داشتم. هر چند که پرنده من شاید ویژگی پنگوئن را نداشته باشد اما به هر حال فکر می کند که پنگوئن است و به همین دلیل این اسم را برایش انتخاب کردم. خانواده من این مرغ را خیلی دوست دارند و بنابراین ما تصمیم گرفتیم که به جای آنکه آن را در دیگ بیندازیم از آن نگهداری کنیم." این پنگوئن به خاطر ویژگی خاصی که در حرکت دادن پاهایش داشت توانست با انجام رقص ویژه ای با انسانها ارتباط برقرار کند.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:57 توسط قادر فروزش |
قند موجود در خوراكی ها به روایت تصاویر  <-CategoryName-> 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 1 بهمن 1390برچسب:قد میوه ها,خوراکی و قند,,ساعت 16:49 توسط قادر فروزش |
خواص میوه های شب یلدا  <-CategoryName-> 
هندوانه: هندوانه از بروز حملات آسم، سرطان کولون و حتی آرتروز جلوگیری کرده و به علت خواص آنتی اکسیدانی مانع بروز برخی از انواع سرطان ها می‌شود.
 
انگور: انگورکاهش دهنده فشار خون است و به دلیل وجود آنتی اکسیدان های بسیار قوی از پیشرفت بیماری آرتروز جلوگیری می نماید.
 
پسته: در پسته مقادیر زیادی آهن و کلسیم است که برای افراد دچار کم خونی می تواند موثر باشد.
 
انار: انار نیز مانند هندوانه باید در شب یلدا خورده شود. این میوه زمستانی دارای خواص بسیار است به نحوی که مصرف یک انار حدود ۱۵درصد از نیاز افراد را به ویتامین C و دو درصد از نیاز روزانه به آهن را بر طرف می کند.
 
بادام: این مغز از نظر تغذیه ای ارزش غذایی بسیاری دارد به طوری که هر ۱۰۰گرم از آن حاوی ۲۱ گرم پروتئین بوده و بیشتر از بادام زمینی به عنوان منبع مناسبی از پروتئین محسوب می گردد. به علاوه در این مغز در حدود ۲۴۰ میلی‌گرم کلسیم وجود دارد که می تواند توسط افرادی که در معرض پوکی استخوان هستند و قادر به مصرف شیرنیستند، استفاده شود.
 
فندق: مصرف این مغز برای افراد مستعد به بیماری های قلبی و پوکی استخوان بسیار مناسب است. به طور کلی، متخصصان تغذیه مصرف مخلوط این مغزها را در حجم کم توصیه می نمایند تا یک وعده غذای کامل به بدن برسد.
 
توت و انجیر: توت یکی از خشکبار مناسب به خصوص برای افرادی است که در حال کاهش وزن هستند

 

دوستان گلم شب یلدا پیشاپیش مبارک


+ نوشته شده در دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:,ساعت 21:17 توسط قادر فروزش |
جالبترین معادله های جهان‏  <-CategoryName-> 
معادله ۱
انسان = خواب + خوراک + کار + تفریح
الاغ = خواب + خوراک
پس
انسان = الاغ + کار + تفریح
و بنابراین
انسان - تفریح = الاغ + کار
بعبارت دیگر
انسانی که تفریح نداره = الاغیه که فقط کار می کنه
 
معادله ۲
مرد = خواب + خوراک + درآمد
الاغ = خواب + خوراک
پس
مرد = الاغ + درآمد
و بنابراین
مرد - درآمد = الاغ
بعبارت دیگر
مردی که درآمد ندارد = الاغیه که فقط می خوره و می خوابه
معادله ۳
زن = خواب + خوراک + خرج پول
الاغ = خواب + خوراک
پس
زن = الاغ + خرج پول
و بنابراین
زن - خرج پول = الاغ
بعبارت دیگر
زنی که پول خرج نمی کنه = الاغیه که فقط می خوره و می خوابه
نتیجه گیری:
از معادلات ۲و۳ داریم:
مردی که درآمد ندارد = زنی که پول خرج نمی کند
پس:
فرض منطقی ۱: مردها درآمد دارند تا نگذارند زنها تبدیل به الاغ شوند.
و
فرض منطقی ۲: زنها پول خرج می کنند تا نگذارند مردها تبدیل به الاغ شوند

+ نوشته شده در پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:,ساعت 21:48 توسط قادر فروزش |
زیباترین دانشگاه ایران کجاست؟  <-CategoryName-> 
دانشجونيوز: توسعه آموزش عالی و ایجاد امکانات و تجهیزات لازم برای دانشگاه‌ها در جهت تسهیل فرآیند تحصیل برای دانشجویان یکی از اهدافی است که جمهوری اسلامی ایران با پیگیری آن توانسته است به یکی از قطبهای علمی منطقه تبدیل شود.

دانشگاه سيستان و بلوچستان بعنوان دانشگاه مادر در منطقه جنوب شرق شناخته شده است. این دانشگاه که در منطقه محروم سیستان و بلوچستان قرار دارد یکی از مجهزترین دانشگاههای کشور محسوب می‌شود.


دانشگاه سيستان و بلوچستان داراي هيأت امناء مستقل، هيأت مميزه مستقل مي باشد و از نظر تشكيلاتي در رديف دانشگاههاي الف و توسعه يافته كشور قرار دارد.


اين دانشگاه داراي 22 دانشكده، حدود نوزده هزاردانشجو و دانش آموز، 340 رشته گرايش در مقاطع مختلف كه از اين تعداد 139 رشته گرايش در مقطع كارشناسي ارشد، 24 رشته گرايش در مقطع دكتري مي باشد.

توجه شما را به تعدادی از عکس‌های این دانشگاه جلب می کنیم.

بقیه عکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعت 18:33 توسط قادر فروزش |
مراتب ایمان  <-CategoryName-> 
روزی چهار مرد و یک زن کاتولیک در باری ، مشغول نوشیدن قهوه بودند.
 
یکی از مردها گفت : من پسری دارم که کشیش است. هرجا که میرود مردم او را "پدر" خطاب میکنند.

مرد دوم گفت : من هم پسری دارم که اسقف است و وقتی جایی میرود مردم به او میگویند " سرورم"!

مرد سوم گفت " پسر من کاردینال است و وقتی وارد جایی میشود مردم او را "عالیجناب" صدا میکنند.

مرد چهارم گفت : پسر من پاپ است و وقتی جایی میرود او را "قدیس بزرگ" خطاب میکنند!

زن حاضر در جمع نگاهی به مردان کرد و گفت : من یک دختر دارم. 178 سانت قدش است ، بسیار خوش هیکل ، دور کمرش 61، دور باسنش 92 سانت ، با موهای بلوند و چشمهای روشن .

وقتی وارد جایی میشود همه میگویند : " خدای من ! "

+ نوشته شده در جمعه 22 مهر 1390برچسب:مراتب ایمان,طنز,کاتولیک,اسقف,پدر روحانی,قدیس,,ساعت 15:33 توسط قادر فروزش |
گاوچران و اسب دزد  <-CategoryName-> 

گاوچرانی وارد شهر شد و برای نوشیدن چیزی ، کنار یک مهمان‌خانه ایستاد . بدبختانه ، کسانی که در آن شهر زندگی می‌کردند عادت بدی داشتند که سر به سر غریبه‌ها می‌گذاشتند .
وقتی او ( گاوچران ) نوشیدنی ‌اش را تمام کرد ، متوجه شد که اسبش دزدیده شده است.
او به کافه برگشت ، و ماهرانه اسلحه‌اش را در آورد و سمت بالا گرفت و بالای سرش گرفت بدون هیچ نگاهی به سقف یه گلوله شلیک کرد .
او با تعجب و خیلی مقتدرانه فریاد زد : « کدام یک از شما آدم‌های بد اسب منو دزدیده ؟!؟ !»
کسی پاسخی نداد. « بسیار خوب ، من یک آب جو دیگه میخورم، و تا وقتی آن را تمام می‌کنم اسبم برنگردد ، کاری را که در تگزاس انجام دادم انجام می‌دهم ! و دوست ندارم آن کاری رو که در تگزاس انجام دادم رو انجام بدم ! »
بعضی از افراد خودشون جمع و جور کردن .
آن مرد، بر طبق حرفش ، آب جو دیگری نوشید ، بیرون رفت ، و اسبش به سرجایش برگشته بود . اسبش رو زین کرد و به سمت خارج از شهر رفت .
کافه چی به آرامی از کافه بیرون آمد و پرسید : هی رفیق قبل از اینکه بری بگو، در تگزاس چه اتفاقی افتاد ؟
گاوچران برگشت و گفت : مجبور شدم پیاده برم خونه


+ نوشته شده در جمعه 22 مهر 1390برچسب:گاوچران,اسب دزد,حکایت,طنز,,ساعت 15:27 توسط قادر فروزش |
جملات پربار و خواندنی از بزرگان  <-CategoryName-> 

ترجیح می دهم حقیقتی مرا آزار دهد ، تا اینکه دروغی آرامم کند. . .
 
..........................................................................
 
تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا . . .
 
..........................................................................
 
خوبی بادبادک اینه که
می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده
ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده . . .
 
..........................................................................
 
با کسی زندگی کن که مجبور نباشی
یه عمر برای راضی نگه داشتنش فیلم بازی کنی . . .
 
..........................................................................
 
انسان مجموعه ای از آنچه که دارد نیست ؛
بلکه انسان مجموعه ای است از آنچه که هنوز ندارد، اما می تواند داشته باشد . . .
 
..........................................................................
 
مردمی که گل ها را دوست میدارند خود از ان گل ها دوست داشتنی ترند . . .
 
..........................................................................
 
تهمت مثل زغال است اگر نسوزاند سیاه می کند . . .
 
..........................................................................
 
چقدر سخت است همرنگ جماعت شدن وقتی جماعت خودش هزار رنگ است . . .
 
..........................................................................
 
دوره ، دوره آدم هایی ست که همخواب هم می شوند
ولی هرگز خواب هم را نمی بینند . . .
 
..........................................................................
 
خداوندا به مذهبی ها بفهمان که مذهب اگر پیش از مرگ به کار نیاید
پس از مرگ به هیچ کار نخواهد آمد
"دکتر علی شریعتی"
 
..........................................................................
 
اگر گیاهان صدایی نداشته باشند
به معنای آن نیست که دردی ندارند . . .
 
..........................................................................
 
اگرمیخواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد
باور محال بودنش را عوض کن . . .
 
..........................................................................
 
برنده می گوید مشکل است ، اما ممکن
و بازنده می گوید ممکن است ، اما مشکل . . .
 
..........................................................................
 
آن اندازه که ما خود را فریب می دهیم و گمراه می کنیم، هیچ دشمنی نمی تواند . . .
 
..........................................................................
 
حتی اگر بهترین فرد روی کره زمین هستید به خودتون مغرور نشوید
چون هیچ کس از شخصی که ادعا می کند خوشش نمی آید . . .
 
..........................................................................
 
من در رقابت با هیچکس جز خودم نمیباشم
هدف من مغلوب نمودن آخرین کاری است که انجام داده ام . . .
"بیل گیتس"
 
..........................................................................
 
تنها راه کشف ممکن ها ، رفتن به ورای غیر ممکن ها است . . .
(آرتور کلارک)
 
..........................................................................
 
ژوبرت :
" برای یاد گرفتن آنچه می خواستم بدانم احتیاج به پیری داشتم ،
اکنون برای خوب به پا کردن آنچه که می دانم ، احتیاج به جوانی دارم " . . .
 
..........................................................................
 
دوست تو کسی است که هرگاه کلمه "حق" از تو شنید ، خشمناک نشود . . .
 
..........................................................................
 
معبودا !
به بزرگی آنچه داده ای آگاهم کن تا کوچکی آنچه ندارم نا آرامم نکند . .
 

 

تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را
(امام علی علیه السلام)
 
..........................................................................
 
بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می کوبد رونده باش
امید هیچ معجزی ز مرده نیست ، زنده باش . . .
 

..........................................................................
 
یادها فراموش نخواهند شد ، حتی به اجبار
و دوستی ها ماندنی هستند ، حتی با سکوت . . .
 
..........................................................................
 
مترسک عروسک زشتیست که از مزرعه مراقبت میکند
و آدمی مترسک زیباییست که جهان را می ترساند . . . 
..........................................................................
دوستی کلام زیباییست که هرکس درکش کرد ، ترکش نکرد . . .
..........................................................................

زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش
لایق بهترین هایی . . .
..........................................................................
 
اگر مایلید پیام عشق را بشنویم ، بایستی خود نیز این پیام را ارسال کنیم . . .
..........................................................................
 
در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ، آسمان را دریاب . . .
..........................................................................
 
زندگی یعنی :
ناخواسته به دنیا آمدن
مخفیانه گریستن
دیوانه وار عشق ورزیدن
و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . . .
..........................................................................
 
زن مانند شیشه ی ظریف و شکستنی است
هرگز توانایی مقاومت او را نیازمایید ، زیرا ممکن است شیشه ناگهان بشکند . . .
 
..........................................................................
آموخته‌ام که هیچ‌گاه نجابت و تواضع دیگران را به حساب حماقت‌شان نگذارم . . .
 
..........................................................................
پیروزی یعنی :
توانایی رفتن از یک شکست ، به شکستی دیگر
بدون از دست دادن اشتیاق . . .
 
..........................................................................
 
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند
اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست
 
..........................................................................
 
خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند
نه دینشان را برای دنیاشان
(دکتر علی شریعتی)

......................................................................... 

 
کسی باش که عمری با تو بودن ، یک لحظه ، و لحظه ای بی تو بودن ، یک عمر باشد . . .
 

 

آدرس موفقیت : بزرگراه توکل ، بلوار آرامش ، خیابان آزاده
میدان عمل ، مجتمع نشاط ، واحد پشتکار ، پلاک 20 ، منزل خوشبختی
 

 

زندگی ارزش دویدن دارد ، حتی با کفشهای پاره !

 

..........................................................................

..........................................................................

+ نوشته شده در سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:سخنان زیبا,زندگی,اندیشیدن,دل نوشته,جملات ناب ناب,,ساعت 21:19 توسط قادر فروزش |
در مان سوختگی با تخم مرغ  <-CategoryName-> 

مرد جوانی مزرعه ش رو با سم آفت کش سمپاشی می کرد و می خواست بدونه که چقدر از سم در مخزن باقی مونده. درپوش رو برداشت و فندک رو روشن کرد. بخار بلند شده از سم آتش گرفت و سراسر بدن اونو در بر گرفت. اون از روی تراکتور پائین پرید و فریاد زد. زن همسایه با حدود 10 تخم مرغ از خونه بیرون دوید و در عین حال فریاد می کشید "تخم مرغ بیارید". او تخم مرغها رو شکست وسفیده رو از زرده جدا کرد". وقتی آمبولانس رسید و مسئولین کمک های اولیه مرد جوان رو دیدن پرسیدن "کی این کارو کرده؟" همه به اون زن اشاره کردن و مامورین به اون زن تبریک گفتن. " شما صورت اونو از نابود شدن نجات دادین". در انتهای تابستان مرد جوان دسته گلی به اون زن تقدیم و از اون تشکر کرد. صورتش مثل صورت یک بچه صاف شده بود.

در ذهن داشته باشین که این روش درمان شامل آموزشهای مامورین آتشنشانی هم هست. کمک ها اولیه شامل پاشیدن آب سرد بر سطح صدمه دیده و کاهش درجه حرارت برای جلوگیری از سوختگن لایه های زیرین پوسته. بعد سفیده تخم مرغ رو روی اون نقطه پخش کنید.
زنی که قسمت زیادی از دستش رو با آب جوش سوزانده بود، با وجود درد زیاد، آب سرد روی دستش ریخت (که خیلی هم دردناکه. من کشیدم می دونم) دوتا تخم مرغ رو شکست و زرده رو از سفیده جدا کرد، کمی اونها رو هم زد، و دستش رو در سفیده فرو برد. سفیده روی دستش خشکید و لایه ای روی دستش کشیده شد. بعداً یاد گرفت که سفیده تخم مرغ یک کولاژن طبیعیه و در تمام بعد از ظهر هر یک ساعت لایه دیگری بر لایه های فبلی افزود. در بعد از ظهر دیگه دردی احساس نمی کرد و روز بعد بسختی میشد اثری از سوختگی دید. 10 روز بعد، هیچ اثری باقی نمونده و پوست رنگ طبیعی شو بدست آورده بود. نواحی سوخته شده به لطف کولاژن موجود در سفیده تخم مرغ که پر از ویتامینه کاملاً ترمیم شده بود

 


+ نوشته شده در سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:سوختگی, درمان سوختگی, فواید تخم مرغ,,ساعت 21:1 توسط قادر فروزش |
شعری زیبا از فریدون مشیری  <-CategoryName-> 
خانه دوست كجاست
 
تقديم به همه دوستان عزيز
 
 
من دلم مي‌خواهد
خانه‌اي داشته باشم پر دوست،
کنج هر ديوارش
دوست‌هايم بنشينند آرام
گل بگو گل بشنو...؛
 
هر کسي مي‌خواهد
وارد خانه پر عشق و صفايم گردد
يک سبد بوي گل سرخ
به من هديه کند.
 
شرط وارد گشتن
شست و شوي دل‌هاست
شرط آن داشتن
يک دل بي رنگ و رياست...
 
بر درش برگ گلي مي‌کوبم
روي آن با قلم سبز بهار
مي‌نويسم اي يار
خانه‌ي ما اينجاست
 
تا که سهراب نپرسد ديگر
" خانه دوست کجاست؟ "
 
(( فريدون مشيري ))

+ نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:فریدون مشیری,فریدون,مشیری,خانه دوست,,ساعت 23:45 توسط قادر فروزش |
داستانی از یک درس مهم زندگی‏  <-CategoryName-> 
یک (روز) خانواده ی لاک پشتها تصمیم گرفتند که به پیکنیک بروند. از آنجا که لاک پشت ها به صورت طبیعی در همه ی موارد یواش عمل می کنند، هفت سال طول کشید تا برای سفرشون آماده بشن!

در نهایت خانواده ی لاک پشت خانه را برای پیدا کردن یک جای مناسب ترک کردند. در سال دوم سفرشان (بالاخره) پیداش کردند. برای مدتی حدود شش ماه محوطه رو تمیز کردند، و سبد پیکنیک رو باز کردند، و مقدمات رو آماده کردند. بعد فهمیدند که نمک نیاوردند!

پیکنیک بدون نمک یک فاجعه خواهد بود، و همه آنها با این مورد موافق بودند. بعد از یک بحث طولانی، جوانترین لاک پشت برای آوردن نمک از خانه انتخاب شد.

لاک پشت کوچولو ناله کرد، جیغ کشید و توی لاکش کلی بالا و پایین پرید، گر چه او سریعترین لاک پشت بین لاک پشت های کند بود!

او قبول کرد که به یک شرط بره؛ اینکه هیچ کس تا وقتی اون برنگشته چیزی نخوره. خانواده قبول کردن و لاک پشت کوچولو به راه افتاد.

سه سال گذشت... و لاک پشت کوچولو برنگشت. پنج سال ... شش سال ... سپس در سال هفتم غیبت او، پیرترین لاک پشت دیگه نمی تونست به گرسنگی ادامه بده . او اعلام کرد که قصد داره غذا بخوره و شروع به باز کردن یک ساندویچ کرد.

در این هنگام لاک پشت کوچولو ناگهان فریاد کنان از پشت یک درخت بیرون پرید،« دیدید می دونستم که منتظر نمی مونید. منم حالا نمی رم نمک بیارم»!!!!!!!!!!!! !!!!!


نتیجه اخلاقی:


بعضی از ماها زندگیمون صرف انتظار کشیدن برای این می شه که دیگران به تعهداتی که ازشون انتظار داریم عمل کنن. آنقدر نگران کارهایی که دیگران انجام میدن هستیم که خودمون (عملا) هیچ کاری انجام نمی دیم

+ نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:داستان,زندگی,نتیجه,اخلاق,عبرت,زیبایی,,ساعت 23:41 توسط قادر فروزش |
مراقب کسانی که خودشون رو به شکل شما در میآرن باشید  <-CategoryName-> 


+ نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:همرنگ جماعت,,ساعت 21:52 توسط قادر فروزش |
تمام داشته های بچه های دیروز  <-CategoryName-> 


گروه اینترنتی ایران سان 
 بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:بچه های دیروز,عکس قدیمی,کتابهای قدیم,حاطرات,,ساعت 21:47 توسط قادر فروزش |
مکالمه‌اى بين لئوناردو باف و دالايى‌لاما  <-CategoryName-> 

لئوناردو باف يک پژوشگر دينى معروف در برزيل است. متن زير، نوشته اوست:

در ميزگردى که درباره «دين و آزادى» برپا شده بود و دالايى‌لاما هم در آن حضور داشت، من با کنجکاوى، و البته کمى بدجنسى، از او پرسيدم: عالى جناب، بهترين دين کدام است؟

...خودم فکر کردم که او لابد خواهد گفت: «بودايى» يا «اديان شرقى که خيلى قديمى‌تر از مسيحيت هستند.»

دالايى‌لاما کمى درنگ کرد، لبخندى زد و به چشمان من خيره شد ... و آنگاه گفت:

«بهترين دين، آن است که از شما آدم بهترى بسازد.»

من که از چنين پاسخ خردمندانه‌اى شرمنده شده بودم، پرسيدم:

آنچه مرا انسان بهترى مى‌سازد چيست؟

او پاسخ داد:

«هر چيز که شما را دل‌رحم‌تر، فهميده‌تر، مستقل‌تر، بى‌طرف‌تر، بامحبت‌تر، انسان دوست‌تر، با مسئوليت‌تر و اخلاقى‌تر سازد.

دينى که اين کار را براى شما بکند، بهترين دين است»

من لحظه‌اى ساکت ماندم و به حرف‌هاى خردمندانة او انديشيدم. به نظر من پيامى که در پشت حرف‌هاى او قرار دارد چنين است:

دوست من! اين که تو به چه دينى اعتقاد دارى و يا اين که اصلاً به هيچ دينى اعتقاد ندارى، براى من اهميت ندارد. آنچه براى من اهميت دارد، رفتار تو در خانه، در خانواده، در محل کار، در جامعه و در کلّ جهان است.

به ياد داشته باش، عالم هستى بازتاب اعمال و افکار ماست.

قانون عمل و عکس‌العمل فقط منحصر به فيزيک نيست. در روابط انسانى هم صادق است.

اگر خوبى کنى، خوبى مى‌بينى

و اگر بدى کنى، بدى.

هميشه چيزهايى را به دست خواهى آورد که براى ديگران نيز همان‌ها را آرزو کنى.

شاد بودن، هدف نيست. يک انتخاب است.

«هيچ دينى بالاتر از حقيقت وجود ندارد.»


+ نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:دین,شاد,انسان بودن,,ساعت 21:30 توسط قادر فروزش |
ده سؤالی که خدا هیچوقت از شما نمی‌پرسد‏  <-CategoryName-> 

خداوند از تو نخواهد پرسید پوست تو به چه رنگ بود !
بلکه از تو خواهد پرسید که چگونه انسانی بودی !
۲- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه لباس‌هایی در کمد داشتی !
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر لباس پوشاندی !
۳- خداوند از تو نخواهد پرسید زیربنای خانه ات چندمتر بود !
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر در خانه ات خوش آمد گفتی !
۴- خداوند از تو نخواهد پرسید در چه منطقه ای زندگی می‌کردی !
بلکه از تو خواهد پرسید چگونه با همسایگانت رفتار کردی !
۵- خداوند از تو نخواهد پرسید چه تعداد دوست داشتی !
بلکه از تو خواهد پرسید برای چند نفر دوست و رفیق بودی !
۶- خداوند از تو نخواهد پرسید میزان درآمد تو چقدر بود !
بلکه از تو خواهد پرسید آیا فقیری را دستگیری نمودی !
۷- خداوند از تو نخواهد پرسید عنوان و مقام شغلی تو چه بود !
بلکه از تو خواهد پرسید آیا سزاوار آن بودی وآن را به بهترین نحو انجام دادی !
۸- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه اتومبیلی سوار می‌شدی !
بلکه از تو خواهد پرسید که چندنفر را که وسیله نقلیه نداشتند به مقصد رساندی !
۹- خداوند از تو نخواهد پرسید چرا این قدر طول کشید تا به جست و جوی رستگاری بپردازی !
بلکه با مهربانی تو را به جای دروازه های جهنم ، به عمارت بهشتی خود خواهد برد !
۱۰- خداوند از تو نخواهد پرسید که چرا این مطلب را برای دوستانت نخواندی و داغ نکردی!
بلکه خواهد پرسید آیا از خواندن آن در وجدان خودت احساس شرمندگی می‌کردی


+ نوشته شده در شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خدا ,خوبی,عبادت,,ساعت 22:3 توسط قادر فروزش |
عنکبوت آدم کش  <-CategoryName-> 
سازمان صلیب سرخ جهانی اخیرا عکسی از یک نوع عنکبوت آفریقایی که به دلایل مجهولی در سرتاسر جهان پخش شده است را منتشر نموده است نیش این عنکبوت تا 4 روز هیچ تاثیر و اثری نداشته و وقتی عیان می شود که دیگر کار از کار گذشته است.این سازمان از تمام افراد و شبکه های اجتماعی خواسته تا در اطلاع رسانی تصویر این بندپا مشارکت کنند.شما نیز آنرا با دیگران مطرح کنید


میگن دفع خطر احتمالی واجب است

+ نوشته شده در شنبه 19 شهريور 1390برچسب:عنکبوت,نیش خطرناک عنکبوت,خطر مرگ,عجایب,ساعت 22:0 توسط قادر فروزش |
دیگر با موبایل در پمپ بنزین حرف نزنید  <-CategoryName-> 
 
اگر گفتيد چرا نبايد توي پمپ بنزين با موبايل حرف زد؟
 من نشنيدم که توي ايران قانوني باشه در خصوص حرف نزدن با موبايل توي پمپ بنزين.....
ولي گويا توي کشورهاي ديگه اين قانون هست. حالا دليلش:
مواد لازم براي اين آزمايش: يك عدد ماهيتابه، 3 قطعه‌ي کوچک فلزي مثل شکل، يك ورق فويل، يك عدد موبايل، مقداري نفت يا بنزين
 
اون سه قطعه ي فلزي رو به شکل L خم کنين و در ماهيتابه بذارين:
 
 
 
به اين شکل:
 
 
 
ورقه ي آلومينيومي (فويل) رو مچاله کنين و روي اين قطعات بذارين:
 
 
 
مقداري نفت يا بنزين روش بريزين:
 
 
 
حالا با گوشيتون در نزديکي ماهيتابه به يکي از دوستانتون زنگ بزنين، مهم نيست کي باشه، مهم اينه که زنگ بزنين!
 
 
 
کمي صبور باشين، بالاخره اتفاق خواهد افتاد:
 
 
 
آتيش:
 
 
تعجب کردين؟! يادتون باشه اين آزمايش رو در محلي امن انجام بدين، و دفعه‌ي ديگه که به پمپ بنزين رفتين، گوشيتون رو خاموش کنين بخصوص موقع پرکردن باک!!!

+ نوشته شده در جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خطرات موبایل,پمپ بنزین,آتیش موبایل,,ساعت 23:16 توسط قادر فروزش |
مراسم عيد فطر در کشورهاي اسلامي  <-CategoryName-> 

عيد سعيد فطر در کنار عيد سعيد قربان، دو عيد بزرگ مسلمانان به شمار مي رود و اهميت آن به اندازه اي است که هيچ کشور مسلماني در دنيا نيست که اين روز را تعطيل رسمي اعلام نکرده باشد و در همه کشورها ، عموم مسلمانان مناسک و مراسم خاصي براي اين روز دارند. عيد فطر همچنين جزو روزهاي تعطيل سازمان ملل متحد نيز به شمار ميآيد. فطر به معناي آفرينش بوده و مي توان آنرا همتاي نوروز ايراني نيز به شمار آورد، اگر چه فلسفه ناميدن اين عيد به اين نام با نوروز ايراني تفاوت دارد. مسلمانان پس از يک ماه عبادت و تلاش براي آن که خود را ازآلودگي ها پاک کنند، نهايتا به عيد فطر مي رسند وپاداش خويش را مي گيرند. پاداش روزه داران واقعي اين است که آلودگي هاي گناه از آنها پاک مي شود و گويي دوباره آفريده شده اند. علاوه بر اين آداب و مراسم اجتماعي اين روز، عيد فطر را به جشني همگاني تبديل کرده که در کشورهاي مختلف، به گونه هاي زيبايي برگزار مي شود. نماز صبح عيد فطر، مراسم مشترک همه ملتهاي مسلمان است که به نوعي نشانه آغاز اين عيد بزرگ است.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:عید فطر,فطر,مراسم عید فطر,عید در کشور های جهان,,ساعت 5:34 توسط قادر فروزش |
عيد فطر در بيشتر كشورها چهارشنبه اعلام شد  <-CategoryName-> 

نمی دونم پیشاپیش بگم عید مبارک یا فقط بگم عیدتون مبارک ، آخه ما که الان 29 روزه که روزه می گیریم ولی به خبری که تازه منتشر شده نظرتون رو جلب می کنم.

گروه بين‌الملل: شورای اداری طرح اسلامی «رصد هلال» امارات روز چهارشنبه، نهم شهريورماه، را عيد سعيد فطر در بيشتر كشورهای اسلامی اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه الكترونيك «سبق»، شورای اداری طرح اسلامی رصد هلال امارات اعلام كرد: روز دوشنبه، هفتم شهريورماه، مصادف با 29 آگوست 2011 ميلادی، به دليل غروب ماه قبل از غروب خورشيد يا هم‌زمانی غروب ماه و خورشيد، رؤيت هلال عيد فطر در بيشتر كشورهای اسلامی غير ممكن است، بنابراين روز سه‌شنبه، هشتم شهريورماه، عيد فطر خواهد بود.

اين شورا با صدور بيانيه‌ای تأكيد كرد: بيشتر كشورهای اسلامی ماه رمضان امسال را دوشنبه، دهم مرداد، آغاز كردند كه در اين كشورها روز دوشنبه، هفتم شهريورماه، تلاش برای رؤيت هلال شوال آغاز می‌شود، اما هلال شوال به دلايل ذكرشده رؤيت نخواهد شد.

اين بيانيه حاكی است روز دوشنبه به دليل غروب ماه قبل يا هم‌زمان با غروب خورشيد در بخش‌های وسيعی از جهان اسلام همچون شمال و وسط قاره آسيا از قبيل كشورهای امارات، قطر، بحرين، كويت، شمال و مركز عربستان سعودی، عراق، بلاد شام(سوريه، لبنان و فلسطين) و شمال قاره آفريقا، رؤيت هلال شوال ممكن نيست.

طبق بيانيه منتشر شده ديگر بخش‌های جهان عرب و اسلام نيز هرچند ماه پس از غروب خورشيد غروب می‌كند، اما زمان وقوع اين پديده بسيار كوتاه است، بنابراين رؤيت هلال چه با چشم غيرمسلح يا با استفاده از تلسكوپ ممكن نخواهد بود و اين يعنی اين كه روز دوشنبه رؤيت هلال پس از غروب خورشيد در هيچ بخشی از جهان اسلام با چشم غيرمسلح و با تلسكوپ امكانپذير نيست.

طرح اسلامی رصد هلال امارات همچنين اعلام كرد: كشورهايی كه دهم مردادماه رمضان را آغاز كردند، رمضانی 30 روزه خواهند داشت و روز چهارشنبه در اين كشورها عيد فطر است و كشورهايی كه برای مشخص‌شدن عيد فطر، شرط رؤيت هلال را ندارند و تنها به غروب ماه پس از غروب خورشيد بسنده می‌كنند، روز سه‌شنبه، هشتم شهريور، عيد فطر را جشن خواهند گرفت.

 


+ نوشته شده در سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:عید فطر,فطر,عید سعید فطر,حلال ماه,آغاز ماه شوال,روئیت حلال ماه,ساعت 5:30 توسط قادر فروزش |
فواید شگفت انگیز انجیر برای سلامتی  <-CategoryName-> 

فواید شگفت انگیز انجیر برای سلامتی


 
 
فواید سلامتی انجیر شامل درمان ضعف جنسی، یبوست، بدگواری، دیابت، سرفه، برونشیت و آسم می‌باشد. همچنین به افزایش وزن پس از بیماری نیز کمک می‌کند.


ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:انجیر , سلامتی,,ساعت 21:41 توسط قادر فروزش |
دیگر بیمار نشوید  <-CategoryName-> 

 
 
 
 
 

 

+ نوشته شده در چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:سلامتی,داروهای گیاهی,,ساعت 21:25 توسط قادر فروزش |
یك اتفاق جالب! حتماً این کار را انجام دهید نتیجه جالبی می گیرید  <-CategoryName-> 

ابتدا نرم افزار
word
را باز کنید، سپس شماره هواپیمایی که روز 11 سپتامبر با برج های دو قلوی نیویورک برخورد کرد را وارد کنید
(Q33NY)
حالا فونت آن را به
Wingdings

تغییر دهید. حالا چه می بینید؟!؟
 
 
 
والله اعلم

+ نوشته شده در چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:جالب,نکاتی در مورد word,ساعت 21:23 توسط قادر فروزش |
حدادثه در جاده تبریز صوفیان  <-CategoryName-> 

 دیروز چهارشنبه مورخه 22/4/90 در جاده تبریز - صوفیان  تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز مشغول تمرین بودند.متاسفانه در اثر سانحه تصادف یکی از ورزشکاران مقام آور کشور عزیزمان(طالبیان) دار فانی را وداع گفت.

حال جای سئوال دارد که بپرسیم:

آیا اتوبان محل تمرین است؟

آیا آیا نیازی نبود که هیاتی جهت همراهی و تامین امنیت جانی ورزشکاران همراه آنها باشد؟

و اگر این هیات بود پس کجا بودند که تصادف روی داده؟

و چندین سئوال دیگر .....

ولی افسوس که این ورزشکار عزیزمان رفت.

بهر حال درگذشت این ورزشکار عزیزمان را به جامعه ورزشکاران کشورمان و ملت ورزش دوست عزیزمان تسلیت عرض می کنیم.


+ نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,ساعت 7:48 توسط قادر فروزش |
نهضت  <-CategoryName-> 

خواندن کل اين متن بيشتر از 3 دقيقه زمان

 
 
 
 

شما را نخواهد گرفت، پس لطفا بخوانيد!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
١٨ سال پيش من در شرکت سوئدى ولوو Volvo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

استخدام شدم. کار کردن در اين شرکت تجربه جالبى

 
 
 
 
 

براى من به وجود آورده است. اينجا هر پروژه‌اى

 
 
 
 

حداقل ٢ سال طول مي‌کشد تا نهايى شود، حتى اگر

 
 
 
 

ايده ساده و واضحى باشد. اين قانون اينجاست.

 
 
 
 

جهانى شدن ( Globalization) باعث شده است

 
 
 
 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:زندگی,آهسته حرکت کردن,جهانی شدن,شتابزدگی,,ساعت 7:21 توسط قادر فروزش |
دو درد مشترك از دو مرد بزرگ تاريخ  <-CategoryName-> 

 

 

 

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:حرفهای بزرگان,تفکر زیبا,بیداری,حماقت,,ساعت 6:46 توسط قادر فروزش |
شب در بعضی از شهر های دنیا  <-CategoryName-> 

برزیل

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:عکس,شب,پاریس,برزیل,تورنتو,سینگاپور,لندننیگارا فایز,پاریس,ساعت 6:37 توسط قادر فروزش |
تفكر دلفيني  <-CategoryName-> 

تفكر دلفيني

cid:1.4219398463@web59205.mail.re1.yahoo.com

همه ما برای برقراری ارتباط با دیگران، روش‌های منحصر به فردی داریم. بنابراین تعداد بسیار زیادی روش ارتباطی وجود دارد.
اما چگونه می‌توانیم كلیدی پیدا كنیم كه روابط خانوادگی، عاطفی و حرفه‌ای ما را تسهیل كند؟ و چگونه می‌توانیم راه‌حلی بیابیم كه برای همه اشخاص راضی‌كننده باشد و ما را به تفاهم برساند؟



ادامه مطلب

+ نوشته شده در چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:تفکر دلفینی,دلفین,تفکر,,ساعت 23:27 توسط قادر فروزش |
رازهایی که مردان در مورد زنان باید بدانند!  <-CategoryName-> 

یک زن هرگز از ابراز عشقهای مرد زندگیش خسته نخواهد شد. به زبان آوردن دوستت دارم موجب می‌شود که زن به عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و آن را احساس کند.

• یک زن به دریافت عاشقانه چند شاخه گل، هدایای کوچک و ابراز عشقهای بی اختیار، عشق می‌ورزد.

• زمانی که مردی به زنی چند شاخه گل تقدیم می‌کند و یا یادداشت های عاشقانه اش را نثارش می‌دارد، به آن زن اجازه می‌دهد تا بداند تا چه اندازه منحصر به فرد است.

بقیه در ادامه.....



ادامه مطلب

+ نوشته شده در چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:رازهایی در باره زنان,آنچه مردان باید بدانند, همسرداری,زن خوب,مرد خوب,,ساعت 23:22 توسط قادر فروزش |
استفاده صحیح از کولر ماشین  <-CategoryName-> 

از کولر ماشین استفاده نکنید،سرطان می گیرید!!

لطفا" بلافاصله بعد از وارد شدن به داخل خودرو سیستم تهویه هوا را روشن نکنید.

پس از وارد شدن به داخل خودرو، پنجره های خودرو را پایین کشیده و صبر کنید تا هوای داخل خودرو عوض شود، بعد از چند دقیقه می توانید سیستم تهویه مطبوع خودرو را روشن نمایید.


آِیامی دانید دلیل انجام این کار چیست؟

در ادامه مطلب ....


ادامه مطلب

+ نوشته شده در چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:کولر ماشین,سرطان,تهویه ماشین,,ساعت 23:16 توسط قادر فروزش |
هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن  <-CategoryName-> 

هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن
http://www.quitsmokingonline.com/quitsmokingnatural/images/glass-of-water.jpg
افزایش انرژی بدن

شما در بسیاری از مواقع بدون اینکه کاری انجام داده باشید احساس خستگی می کنید، علت این خستگی ممکن است کمبود آب بدن باشد. آب باعث انتقال اکسیژن و سایر مواد غذایی به سلول های بدن می شود و کمبود آن باعث اختلال در رسیدن این مواد به سلول ها می شود. اگر بدن شما به اندازه کافی پر آب باشد، قلب شما نیز مجبور نیست برای رساندن خون به نقاط مختلف بدن، با شدت بیشتری کار کند.
بقیه در ادامه....



ادامه مطلب

+ نوشته شده در چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:آب,سلامتی,مزایای آب خوردن,مایعات,,ساعت 23:14 توسط قادر فروزش |
مطالب پيشين
» شکوفایی استخر شهدای هادیشهر
» معلم عزیز روزت مبارک
» کسب سهمیه المپیک در مسابقات والیبال ساحلی توسط دانش آموز جلفا
» دانلود زلزله نگار برای کامپیوتر
» جلفا - تفرج گاه زیبای آذربایجان
» عکس فرزند نازم ایلیا
» SafeSearch چیست ؟
» موجودی شما در بانک
» صعود از روی مشکلات
» مرغی که فکر می کند پنگوئن است!
» قند موجود در خوراكی ها به روایت تصاویر
» خواص میوه های شب یلدا
» جالبترین معادله های جهان‏
» زیباترین دانشگاه ایران کجاست؟
» مراتب ایمان
» گاوچران و اسب دزد
» جملات پربار و خواندنی از بزرگان
» در مان سوختگی با تخم مرغ
» شعری زیبا از فریدون مشیری


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد


موضوعات
دل نوشته ها
سلامتی
ناب ناب
عجایب
عکس جذاب و دیدنی
اقتصاد
کودکانه
طنز
شعر
ورزش
فوتبال
پيوندها


نماز ستون دین بهترین سایت سرگرمی و تفریحی صرفا جهت اتکار خطرناک سیاسی علمی و ... فیلم DVD نمونه سوالات امتحانی نسیم زندگی سایت علمی و ورزشی و تفریحی سایت کسب درآمد واقعی ::::مطالب مفید:::: سایت معدن ، همه چیز در مورد آتشباری آموزش آنلاین انگلیسی مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد سایت تغذیه کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه همسریابی درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس forozesh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

استخر و سونای شهدای هادیشهر
کارشناسی تربیت بدنی و سلامت جلفا
پیگیری مرسولات پستی
خرید اینترنتی بلیط قطار
خرید اینترنتی بلیط اتوبوس
استخدام راحت و کسب درآمد واقعی.
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com